Najveći stručnjaci, mlade nade i veliki poduzetnici na konferenciji o obrazovanju u Obrtničkoj komori Zagreb

24sata već dugo vremena vodi kampanju 'Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska' jer znamo da je obrazovanje jedino što našu zemlju može voditi naprijed, rekao je Boris Trupčević. 
Predsjednik Uprave 24sata i direktor Styrije za Hrvatsku po treći je put otvorio najveću obrazovnu konferenciju u zemlji koja se održava u Obrtničkoj komori Zagreb.
- Hrvatska je zemlja velikih kontrasta. Imamo genijalne učitelje i sjajne učenike koji su pokazali što se sve može napraviti kad se hoće. S druge strane, tonemo na svim rang ljestvicama, studenti se nakon fakulteta ne mogu zaposliti, a veliki broj mladih odlazi u inozemstvo - ispričao je Trupčević i zaključio kako je uvjeren da će konferencija biti inspirativna.

Predavanja su održali osnivač Innovation Institutea, Goran Vlašić s Ekonomskog instituta, te znanstvenik Ivan Đikić. O tome zašto je nedovoljno jaka veza između hrvatskih visokih učilišta i gospodarstva, govorila je pomoćnica ministra rada Marija Knežević-Kajari, kao i Marina Nekić, zamjenica ravnatelja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. U panelu je sudjelovao i ravnatelj Obrtničkog učilišta Dražen Maksimović koji je iznio niz primjera s „terena“. 
Svijest da je to obaveza svakog od njih trebala bi biti imperativ želimo li da naša djeca ostvare pravo na zasluženu mirovinu - ističe Zdenko Adrović, direktor Hrvatske udruge banaka, koji će na konferenciji pojasniti zašto među mladima u Hrvatskoj vlada nepoduzetnički duh i kako institucije to mogu promijeniti, te im osigurati šanse za bolju budućnost.
Upravo predstavnici velikih poslodavaca u Hrvatskoj, HEP-a, RBA, Hrvatske pošte i Ine otkrit će nam i svoju perspektivu - koja su znanja i vještine danas najpotrebnija mladima koji ulaze u poslovni svijet, te kako poslodavci ulažu u daljnji profesionalni razvoj zaposlenika. 

O važnosti učenja o financijama čut ćemo i od viceguvernera Hrvatske narodne banke Vedrana Šošića.
- Učenje poduzetništva trebalo bi osigurati da lakše prepoznaju poslovne prilike, procjenjuju rizike, izrađuju financijske planove i pretvaraju poduzetničke ideje u uspješne poslovne pothvate - navodi on.
Učenici zagrebačke Prirodoslovne škole Vladimira Preloga svoju su školu predstavili plesom i predstavom. Škola ima razred prirodoslovne gimnazije na engleskom jeziku, a kako bi njihovi učenici bili što konkurentniji na tržištu i usavršili se u svojim profesijama, škola je uvela čak 15 izbornih predmeta.
Partneri treće po redu konferencije “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” su Obrtnička komora Zagreb, Raiffeisen banka, HEP, Ina, T-HT, Hrvatska pošta i e-student.