Sveeuropski projekt, uz potporu Europskog parlamenta i Europske komisije „Spremni za prava potrošača" („Consumer Law Ready“), a koji se od 2017. godine istovremeno provodi u svih 28 država članica te koji donosi novi val specijaliziranog programa treninga upućenog obrtnicima i drugim malim i srednjim poduzetnicima, nastavlja se i u 2019. godine.
Svrha projekta je pomoći obrtnicima i drugim malim i srednjim poduzetnicima u razumijevanju i usklađivanju s najnovijim europskim potrošačkim zakonodavstvom, a kako bi izbjegli  neugodne prigovore i sporove s potrošačima, kršenje zakona koje dovodi do sankcija i skupe sudske postupke. S druge strane, projekt MSP-ovima omogućuje da unaprijede korisničke usluge, zadrže kupce i povećaju njihovo povjerenje i tako povećaju konkurentnost i prošire poslovanje. Najjednostavniji način proširenja poslovanja na europsko tržište je putem e-trgovine o čemu osnovne informacije obrtnici i drugi mali i srednji poduzetnici mogu dobiti kroz edukaciju u sklopu projekta.
Projektom upravlja BEUC (Europska organizacija za zaštitu potrošača) u konzorciju s SMEUnited (bivši UEAPME  - Europska udruga obrtnika, malih i srednjih poduzetnika - Glas MSP-ova u Europi) i EUROCHAMBRES-om (Udrugom europskih trgovinskih i industrijskih komora). Projekt u potpunosti financira Europska Unija. 

Do sada je održano: 110 treninga diljem Europske unije, osposobljeno 800 lokalnih stručnjaka u području prava potrošača, a na treninzima je sudjelovalo više od 1.580 sudionika – predstavnika obrtnika i malih i srednjih poduzeća. Hrvatska obrtnička komora je nacionalni partner projekta za Hrvatsku u sklopu kojeg je tijekom 2018. godine educirano 25 lokalnih trenera koji su u suradnji s vodećim nacionalnim trenerom, Tajnicom Suda časti HOK-a i Centra za mirenje pri HOK-u, održali edukaciju za obrtnike i druge male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj.

Trening obuhvaća 5 ključnih područja (modula):
1.Marketing i zahtjevi za predugovorno informiranje
2.Pravo na povrat robe kod  ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostorija
3.Prava potrošača i garancije kod robe s greškom
4.Nepoštena trgovačka praksa i nepoštene ugovorne odredbe
5.Alternativno  (ADR) i online (ODR) rješavanje sporova

Detaljno o modulima i projektu te najavu budućih treninga možete pronaći na službenoj web stranici projekta: www.consumerlawready.eu ili na Facebook stranici projekta: https://www.facebook.com/spremnizapravapotrosacahr/.