Obrtnička komora Zagreb u želji za što boljom promocijom obrtništva, osmislila je kampanju za promicanje strukovnih zanimanja a time i što većeg broja upisa mladih u strukovne škole. Kampanja je krenula 1.7.2020. i trajala je do upisa djece u srednje škole, pod imenom "Upoznaj struku i živi od svojih ruku" promovirana je na društvenim mrežama i u javnom prijevozu, polučila je odlične rezultate o čemu govore slijedeći podaci. Čak 12.500 ljudi vidjelo je oglas i aktivno se angažiralo, od toga 63% muškaraca dok je 37% žena. Namjenjena je učenicima koji su završili 8. razgred osnovne škole na području grada Zagreba i Zagrebačke županije, stoga su plakati bili postavljeni i u vozilima javnog prijevoza, tramvaja i autobusa.
Zbog epidemiološke situacije ove godine se nije održao 5. Zagrebački obrtnički sajam koji već tradicionalno okuplja mlade i prezentira različita strukovna zanimanja i škole. Stoga je ova kampanja "Upoznaj struku i živi od svojih ruku" iznimno važna kao svojevrsna kompenzacija za neodržani sajam ali i podsjetnik mladima da ne zanemare vlastite interese i potencijale.
Anonymous