Važnost malog i srednjeg poduzetništva te OPG-ova spoznali su i institucionalni partneri Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska zajednica županija i Hrvatska poljoprivredna komora, koji su se priključili projektu Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i 24 sata “Moja poduzetna Hrvatska” i organizaciji Festivala poduzetništva, obrta i OPG-ova.

U čak petnaest hrvatskih gradova tijekom ove godine partneri će organizirati prodajne sajmove, predstaviti stare zanate, organizirati edukativne radionice, a neće nedostajati ni gastro užitaka kroz degustacije i kulinarske radionice. Cilj ovih festivala je popularizacija i promocija poduzetništva i obrta.

Festival poduzetništva, obrta i OPG-ova 2016. naziva Moja poduzetna Hrvatska održat će se 18. ožujka u Dubrovniku, 25. ožujka u Šibeniku,15. travnja u Svetom Ivanu Zelini, 6. svibnja u Velikoj Gorici, 13. svibnja u Trilju, 20. svibnja u Virovitici, 8. lipnja u Daruvaru, 1. rujna u Ludbregu, 8. rujna u Krapini, 9. rujna u Vinkovcima, 30. rujna u Labinu, 7. listopada u Zadru, 15. listopada u Zaprešiću, 21. listopada u Makarskoj i 4. studenoga u Koprivnici.

U HGK ističu da je svaki oblik edukacije i informiranja mikro i malih poduzetnika nužan kako bi se poduzetnici na vrijeme informirali o svim aktualnim pitanjima koja utječu na njihovo poslovanje.

− Iako HGK godišnje provodi više od 600 različitih edukacija na razne teme na kojima je samo prošle godine sudjelovalo više od 19 tisuća poduzetnika, uključujemo se u sve oblike javnih prezentacija pa tako i u Festival poduzetništva. HGK će doprinijeti predstavljanjem cijele lepeze novih i postojećih usluga koje HGK pruža s ciljem približavanja što većem broju poduzetnika kako bi im mogli pružiti pomoć i podršku u njihovu poslovanju te promicanju i zaštiti njihovih interesa u zemlji i inozemstvu − objasnila je Tajana Kesić Šapić, direktorica Sektora za industriju u HGK.

Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore, pak ističe kako od Festivala očekuje da obrtnici sklope nova poslovna partnerstva, prošire svoje tržište i educiraju se. Navodi kako vjeruje da će projekt omogućiti jačanje prepoznatljivosti obrtništva u hrvatskoj javnosti te jačanje konkurentnosti obrtnika na domaćem tržištu.  HOK niz godina okuplja obrtništvo i zastupa njegove interese.

− Za uključivanje u ovaj projekt motivacija nam je 75 tisuća obrtnika, naših članova koji se svakodnevno bore za opstanak na tržištu. Kroz sudjelovanje na Festivalu poduzetništva, obrta i OPG-ova oni će imati priliku promovirati svoje proizvode i usluge širom Hrvatske. Hrvatska obrtnička komora pružit će im logističku potporu kako bi se predstavili na što kvalitetniji način. Drago mi je što smo se uključili u ovaj projekt jer nam pruža mogućnost da pokažemo ono najbolje što hrvatsko obrtništvo ima − objašnjava Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore (HOK).

− Zalaganjem za kvalitetniji zakonodavni okvir, promocijom, informiranjem, strukovnim radom, pružanjem savjetodavnih usluga, obrazovanjem i zaštitom ugleda obrtništva pomažemo uspješnijem poslovanju naših članova. HOK im je svojom stručnom pomoći podrška u svakodnevnom poslovanju te kvalitetan partner u svladavanju izazova s kojima se susreću na domaćem i globalnom tržištu. Podrškom obrtnicima također pomažemo i jačanju konkurentnosti malog gospodarstva općenito − poručuje Ranogajec.