Da su obrtnici prepoznali važnost digitalnog marketinga pokazuje puna dvorana Obrtničke komore Zagreb u kojoj je jučer održana još jedna radionica Biznis akademije. Na dvanaestoj, ujedno i posljednjoj radionici u ovoj godini, obrtnicima su kroz interaktivno predavanje prikazani brojni praktični primjeri i dani su im odgovori na najčešća pitanja s kojima se susreću obrtnici i mali biznisi. Više od sto zagrebačkih obrtnika saznalo je kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći obrtima i malim biznisima, kakav je to digitalni marketing za obrte i male biznise te kako se povezati s potrošačima na društvenim mrežama.
„Cilj je da nakon radionice sudionici imaju punu sliku o mogućnostima digitalnog marketinga i prodaje te da nakon toga mogu odlučiti koje aktivnosti će dalje razvijati i provoditi u svakodnevnom poslovanju" - kaže dr.sc. Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji je zajedno s kolegicom Sanjom Novak, mag.oec. održao radionicu.
Biznis akademija, platforma za edukaciju obrtnika i poduzetnika o digitalizaciji poslovanja, nastavlja s radionicama. Vrijednost radionice je 2.500 kuna, a Tele2 omogućuje da za sve prijavljene bude besplatna.
Foto: Žarko Bašić/Goran Stanzl/PIXSELL
antonija.horvat