Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je Poziv na dostavu projektnih prijava „Inovacije novoosnovanih MSP-ova – II faza“ (KK.03.2.2.04). Ovim Pozivom se potiče inovativnost novoosnovanih MSP-ova za uvođenje inovacija koje rezultiraju proizvodom/uslugom koja je novost na tržištu. 
Svrha Poziva je poticanje novoosnovanih MSP-ova za uspješno lansiranje proizvoda i usluga s potencijalom rasta i izvoza koji su novi na tržištu, s naglaskom na radikalne inovacije i znatno poboljšanje u komercijalizaciji proizvoda i usluga. Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva je 150.000.000,00 HRK bespovratnih sredstava za razdoblje 2014. – 2020.
 
Najviša vrijednost potpore, odnosno najviši iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 1.400.000,00 kuna, a najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 150.000,00 kuna.
Predviđeni intenzitet potpore je do 85% prihvatljivih troškova, financirat će se prihvatljivim prijaviteljima sukladno točki 2.1. Uputa za prijavitelje.
  • Prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Prilogu I. Definicija malih i srednjih poduzeća Uredbe 651/2014.
  • Potpora u okviru ovog Poziva namijenjena je novoosnovanim poduzećima koji su osnovani najviše 36 mjeseci prije dana predaje projektnog prijedloga i ne odnosi se na postojeća poduzeća koja će se zatvoriti i ponovno otvoriti.
U skladu s predmetom Poziva prihvatljive su aktivnosti namijenjene razvoju inovacija koje trebaju rezultirati lansiranjem na tržište proizvoda koji su novost na tržištu uzevši u obzir samo tržište (da li se radi o radikalnoj inovaciji ili znatnom poboljšanju). Projekti koji nemaju za cilj lansiranje gotovog proizvoda/usluga na tržište nisu prihvatljivi. Proizvodi mogu biti materijalni i nematerijalni (uklj. usluge).
 
Projektom će se financirati sljedeće prihvatljive aktivnosti:
1. Prilagodba razvijenog proizvoda/usluge zahtjevima tržišta (Navedena aktivnost ne može se provoditi samostalno, nego zajedno s aktivnosti Priprema lansiranja proizvoda/usluge ). Može obuhvaćati sljedeće:
  • Prilagodba razvijenog i demonstriranog u operativnom okruženju proizvoda/usluge zahtjevima tržišta, uključujući testiranje i ugradnju testnih rezultata u završni proizvod/uslugu te optimizaciju,
  • Prijenos tržišno primjenjivih tehnoloških rješenja, znanja i iskustava (transfer znanja i tehnologije) uključujući povezane savjetodavne usluge i osposobljavanje djelatnika,
  • Revizija Studije izvedivosti,
  • Dizajn proizvoda s ciljem prilagodbe proizvoda,
  • Zaštita i upravljanje predmetnim intelektualnim vlasništvom, uključujući prijave za priznanje prava i provođenje postupka za priznanje prava intelektualnog vlasništva i izradu strateškog plana zaštite i upravljanja intelektualnim vlasništvom.
2. Priprema lansiranja proizvoda/usluge - može obuhvaćati sljedeće:
  • Izrada marketinškog plana i revizija poslovnog i marketinškog plana, 
  • Istraživanje i testiranje tržišta za inovaciju,
  • Verifikacija analize tržišta i/ili tržišne potrebe,
  • Testiranje proizvoda s potencijalnim kupcima,
  • Priprema proizvodnje i ulaganje u probnu proizvodnju, nulta serija,
  • Operativne marketinške aktivnosti izravno vezane uz komercijalizaciju rezultata istraživanja i lansiranje proizvoda/usluge na tržište,
  • Pripreme za sljedeći ciklus investiranja i privlačenje dodatnih sredstava financiranja.
Projektni prijedlog podnosi se od strane ovlaštene osobe prijavitelja putem sustava eFondovi u elektroničkom obliku najranije od 15. veljače 2019. godine u 11:00:00 sati.
Poziv se vodi kao trajni otvoreni Poziv na dostavu projektnih prijava s krajnjim rokom dostave projektnih prijava do 29. lipnja 2020. godine u 11:00:00 sati. 
 
Više informacija pronađite OVDJE
Obavijest o održavanju informativne radionice " Inovacije novoosnovanih MSP-ova – II.faza" pročitajte OVDJE
Prijave na radionicu OVDJE