BIZFRIZ - bazna radionica komunikacijskih vještina potrebna svakome za osobni rast i razvoj, a tek nakon toga za poslovni uspjeh.
Budite izvrsni u komunikaciji i učinite svoj salon uspješnijim.
• Komunikacija s klijentima i među zaposlenicima je ključna.
• Apsolutno pridonosi uspješnom poslovanju salona, zadovoljstvu klijenata i njihovom ponovnom posjetu salonu. Zašto je to izuzetno važno?
• Događa li vam se da vas ljudi ne razumijju? Zašto neki klijenti stalno kasne a neki su uvijek točni? Zašto netko reagira burno a drugi sve prihvaća mirno?
• Kako razgovarati s "teškim " klijentima? Kako prepoznavati različite osobnosti?
Vjerujte da ne postoje "teški" klijenti, "teški" partneri, djeca, kolege...
Dobit ćete samopouzdanje i znanje kako s kim komunicirati po pravilu njegove osobnosti. Biti ćete dvostruko uspješniji u savjetovanju i prodaji proizvoda i usluga, a to će sve dovesti do povećanja prometa salona i zadovoljstva klijenata.
Radionica je namijenjena vlasnicima i zaposlenicima kozmetičkih, pedikerskih i frizerskih salona
Zbog individualnog pristupa radi se u malim grupama.
Vrijednost: 340,00 Kn po osobi
Datum: 22.11.2016. od 9-12 sati
Prilog | Veličina |
---|---|
SVIM TIM Radionica najava 22.11.pdf | 234.64 KB |
esarcevic