U skladu s odredbama Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti potrošača koji je stupio na snagu 15. veljače 2019. godine, Hrvatska obrtnička komora objavila je popis povjerenstava za reklamacije potrošača korisnika javnih usluga:
- Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za prijevoz putnika u javnom prometu
- Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za dimnjačarske poslove
- Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za prijevoz pokojnika
Potrošač koji ima spor s trgovcem pružateljem javnih usluga, a koji ima do pet zaposlenih, treba prvo navedenom trgovcu podnijeti prigovor iz čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača.
Po isteku roka od 15 dana za odgovor na prigovor, potrošač mora podnijeti reklamaciju povjerenstvu za reklamacije javnih usluga. Nakon toga potrošač ima pravo pokrenuti postupak pred Sudom časti HOK-a ili Centrom za mirenje pri HOK-u ili postupak pred redovnim sudom.
Reklamacija pružatelju javne usluge (članu HOK-a) dostavlja se na adresu:
Hrvatska obrtnička komora
Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga
Ilica 49/II
10 000 Zagreb
Detaljnije informacije možete naći OVDJE.
Obrazac reklamacije pružatelju javne usluge nalazi se u privitku.
Prilog | Veličina |
---|---|
Obrazac - reklamacija pružatelju javne usluge.doc | 40 KB |
Anonymous